Natural/ Bio goodies: Pasta de dinti naturala cu argila si aloe

        Tot cautand produse naturiste , eco, bio am ajuns intamplator la Bacania cu Suflet  , undeva pe niste stradute prin spatele rondului de la Piata Romana .

Acolo, printre sutele de bunatati dupa care am poftit intr-o fericire , am gasit intr-un cosulet , intr-o camaruta in spate , pasta de dinti de la GennaDent - Herbal.

Am cumparat-o incantata de ingrediente :

" pasta de dinti spumanta cu argila si plante , cu un continut de 95% substante naturale , pentru uz curent. Este o solutie adaptata preferintelor majoritatii consumatorilor , combinand eficienta unei paste de dinti naturale , cu argila activa si plante , cu proprietatile unei paste de dinti comerciale. Are o aroma proaspata datorita continutului de ulei volatil de Mentha piperita si piersici. Nu contine fluor"

Acasa am incercat-o nerabdatoare si am descoperit ca:

- are un gust placut , mentolat , dar nu atat incat sa te usture limba cum mi se intampla la alte paste de dinti
- este verde inchis, ceea ce ma face sa imi amintesc ca are ingrediente naturale :)
- nu ma mai dor dintii  asa cum se intampla cand ma spalam cu marcile renumite ( care imi dadeau niste dureri cumplite  si cred ca e ff posibil ca acestea sa aiba un continut prea mare de substante care sensibilizeaza dintii )
- nu mi-au mai sangerat gingiile
-lasa o respiratie proaspata si elimina mirosul de tutun

Si toate aceste beneficii le-am simtit inca din prima zi.

" VivaNatura Herbal
Pasta de dinti spumanta cu argila activa si plante este in mod natural eficienta in protectia impotriva sangerarilor gingivale , a formarii cariilor si tartrului.
Aceste efecte se obtin datorita FORMULEI NATURALE UNICE . 
Nu contine fluor , deci nu are efectele nefaste datorate toxicitatii acestuia .
Argila activa are  proprietati speciale de remineralizare , regenerare  si tonifiere , iar combinatia speciala de plante naturale contribuie la intarirea goingiilor si la obtinerea unor dinti stralucitori si frumosi.
[...]are eficienta in albirea dintilor , in special in cazul persoanelor care fumeaza "

Sunt extrem de multumita de ea si voi continua sa o folosesc.
susra poza www.bodyharmony.ro
Iar pretul este unul minunat : 5.99 lei ( 50 ml )

Multa sanatate va doresc si sper sa reusim sa fim mai constieti de importanta ingredientelor naturale din mancare , bautura , produse cosmetice ....pentru binele nostru

Etichete: , , , , , , , ,