Natural/ Bio goodies: blush Benecos

      M-am gandit sa scriu o serie de reviews despre produsele naturale/bio de make-up si nu numai pe care le-am incercat in ultima vreme. Mi-am dat seama ca multi oameni nu stiu de existenta unor produse sanatoase sau sunt prea ocupati sa le caute.
      De ce natural/ bio? Din o mie de motive: pentru ca aerul, apa si mancarea nu mai sunt asa curate ca in copilarie si e mai bine sa limitam cat mai mult chimicalele consumate, ca sa nu favorizam aparitia unori boli greu de invins; pentru ca pielea noastra se simte bine cu cat primeste mai multe ingrediente naturale; pentru ca singurul efect negativ al produselor de acest gen este ca poate sa nu aiba niciun efect; pentru ca nu poluaza ambalajele sunt usor de reciclat si,unul din cele mai importante argumente pentru mine,  nu sunt testate pe animale (deci nu provocam suferinta crunta a unui suflet nevinovat - dar despre testarea pe animale voi scrie un intreg articol.)
     
Asa ca astazi va voi vorbi despre un blush natural de la Benecos: Mallow Rose.
Contine: ulei de Macadamia, ulei de ricin, vitamina E, ulei de floarea soarelui
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.
Produs certificat BDIH
Prezentare: 5.5 g
 
Mie mi-a placut foarte mult textura si faptul ca, desi e pudra, nu se ia foarte mult pe perie. Confera un look natural, ca si cum minunata culoare a fost dintotdeauna pe obraji din dotare :)) .
Rezista pe ten, se consuma greu. Nu incarca porii, nu usuca pielea. Am si dormit cu el (da, da, stiu, nu se face asa ceva, dar eu cand pic de oboseala, apoi dusa is) si nu am avut nicio problema, iar la fardurile "clasice" aveam tot felul de reactii ciudate: mancarimi, usturimi si alte asemenea.
Nu este foarte pigmentat, asa ca nu am aratat niciodata ca pocnita cu caramida in obraz atunci cand mi-a scapat mana pe pensula si merge extrem de bine ziua. Pentru un machiaj de seara, a fost de ajuns sa insist un pic in aplicarea lui.
Ingrediente: Talc, Mica, Kaolin, Caprylic/Capric Triglyceride, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Magnesium Stearate, Glyceryl Caprylate, P-Anisic Acid,Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, (+/- May Contain CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 75470, TIN OXIDE))
Va astept cu pareri :) .
* prima poza luata de aici  *

Etichete: , , ,