Tragedia din clubul Colectiv - informatii utile


       Vineri seara ( 30.10.2015 ) , in club Colectiv din Bucuresti s-a petrecut o mare tragedie: un incendiu a facut ravagii la un concert. Numarul de victime nu este oficial, dar, din ce am citit au fost 21 de morti si in jur de 160 si ceva de raniti. Alte detalii nu va pot spune, pentru ca nu am fost de fata si nu am cum sa povestesc. Dar va las cateva articole, in cazul in care nu ati citit deja despre ceea ce s-a intamplat: articol de la Realitatea aici, articol de la mediafax aici, articol de la digi24 aici si articol de la hotnews . Marturii ale doctorilor si victimelor gasiti pe net.

        Asa ca eu nu am de gand sa analizez cum, de ce si cine e de vina. Sunt deja o mie de parari despre orice amanunt din acea seara de cosmar. Insa urmarind fluxul de stiri pe aceasta tema, am vrut sa centralizez niste informatii importante, care ar putea ajuta victimele sau rudele si cunoscutii acestora. Iata-le:

1) pentru donatii de sange :
Str. C.Caracaş nr.2-8, sector 1
Tel.: 0314251230, 0314251231, 0314251232, 0314251233

Tel.: 021-317.01.21 (centrala)

Tel.: 021-318.04.00 (centrala

2) Fundatia Estuar ofera gratuit consiliere psihologica pentru victime si familiile lor:

"Suntem alături de victimele tragediei din Clubul Colectiv și de familiile acestora. Specialiștii Fundației Estuar vor oferi gratuit consiliere psihologică celor care au nevoie. Persoană de contact: psiholog Adrian Socol - 0726264231 "

3) Colegiul Psihologilor din România este solidar cu victimele incendiului, iar voluntarii vor oferi asistenta psihologica gratuita.Asadar:
- Spitalul Clinic de Urgenta; Bagdasar-Arseni; din Bucuresti, - Psih.

Adrian

Socol, tel: 0726.264.231



- Spitalul Clinic de Urgenta de Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri -

Dr. Diaconu

Gabriel, tel. 0726.101.707.



- Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici; - psih.

Ioana Tanase

,tel. 0745.112.299


- Spitalul Sf. Ioan - psih.

Claudia Popescu-Tanase

, tel. 0722.531.303



- Spitalul Municipal - psih.

Claudia Popescu-Tanase

, tel. 0722.531.303

Intreg comunicatul emis de Colegiul Psihologilor: click aici

4) cei de la SKAL International Romania transmite condoleante familiilor care si-au pierdut oameni dragi in urma accidentului de seara trecuta si ofera cazare gratuita  celor din provincie in cadrul ibis Bucuresti Gara de Nord, Hotel Novotel, Hotel Ramada Parc, Hotel Cismigiu si Le Boutique Hotel Moxa - Bucharest, Golden Tulip Victoria Bucharest. :




5) Vola.ro a declarat ca: "va suporta integral costurile biletelor de avion pentru rudele de gradul I si II ale celor decedati, daca acestea se afla acum in afara tarii si doresc sa ajunga in Romania.
Ne puteti contacta non stop la +40214075300 sau rezervare@vola.ro"

      Iar cei de la DARK SIDE Booking Academy anunta ca: "Duminica, 1 noiembrie, la ora 13:00, adunare generala la Universitate, zona Fantana, pentru un mars comemorativ. Plecarea, la 14:00. "

      L.E: am mai gasit niște informatii importante. Le voi adauga  in print screen mai jos    

Eu atat am avut de zis. Sper sa va ajute. Nu imi gasesc alte cuvinte si, sincer, mi se par de prisos. Condoleante pentru pierderile suferite.





















Etichete: , , , , , , , , ,