B-fit in the street - magic all around!

       Seara buna, dears! Am avut doua zile libere foarte placute si pline, nu mi-a venit deloc sa intru in casa. Au fost doua festivaluri tare dragi mie si am stat cat am putut de mult pe la ele, asta fiind si motivul pentru care am absentat de pe blog. Ma refer la B-fit in the street si la Street Delivery.
          B-fit in the street este un festival anual de teatru in strada, care a luat nastere in 2007 si a reunit pe strazile din Centrul Vechi al Bucurestiului o multime de trupe din toata lumea. Tot felul de masinarii fantastice, papusi gigant, momente de magie si momente de dans, acrobatie, concerte in aer liber si instalatii suspendate sau efecte pirotehnice. M-am simtit ca un copil care a pasit intr-o lume de basm. Va las cateva poze mai jos de la B-fit ( nu am facut prea multe pentru ca eram ocupata sa imi adun mandibula de pe jos de uimire si incantare) si va pun si link aici cu pozele faine facute de fotografi profesionisti. Iar pe site-ul festivalului aflati tot ce va pofteste inima legat de el. Daca nu ati fost pana acum, va invit cu drag anul viitor, sunt convinsa ca va va placea. Si stati cu ochii pe blog: va tin la curent cu evenimente din vara asta din Bucuresti.
         Seara faina, guys!




Walt Disney

lovely lady sec VII

girafe pe picioroange


Etichete: , , , , , , , ,